вторник, 8 ноября 2016 г.

Для 5-х классов о распорядке дня

Never [ ˈnevə(r) ]   - Никогда
Sometimes  [ ˈsʌmtaɪmz ]  - Иногда
Always [ ˈɔːlweɪz ] - Всегда
Often  [ ˈɒfn ]    - Часто
Don’t like [ laɪk ]  - Не нравится
To  get up [ ɡet [ ʌp ] ]-   Вставать 
To dress [ dres ]    - одеваться
 Eat [ iːt ]   - кушать
Homework [ ˈhəʊmwɜːk ]    - домашнее задание
Wash [ wɒʃ ] - Мыть (лицо)

Hello. My name is ____________. I get up at seven o’clock in the morning. I wash my face. I clean my teeth. Then I make my bed and have my breakfast. I go to school at half past seven. At three o’clock I go home. I have my supper at half past three. I do my homeword at five o’clock. I go to bed at ten o’clock.

(Привет. Меня зовут____. Я встаю в семь утра. Я умываю свое лицо. Я чищу свои зубы. Затем я застилаю свою кровать и завтракаю. Я иду в школу в половину 8. В 3 часа я иду домой. Я ужинаю в пол. 4. Я делаю свои уроки в 5 часов. Я ложусь спать в 10 часов). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий